15 godina cekanja…

 

  Nije sad da sam haman svaki dan sebi postavljao pitanje jel vrijedilo ostati

 ovdje i biti u ratu ali mi je cesto prolazilo kroz glavu. Pa onda vagaj pa vako pa nako

 elem cesce je tas pretezao na stranu da je bilo bolje ufatit se noge kakvih on-line titula

  steci( to su oni fakulteti sto iz kuce narod studira)  nego biti ovdje ali docekah i ja svojih 5 minuta…

 

   Premuntaju me u petak da odem na otvaranje Alte jos jednog u nizu od 7 miliona trznih centara a tamo svega nemilice…svirka uzivo, pedera u kravatama nemilice, nasmjesenih sponzorusa,crveni tepih na ulazu…

   guzovaca pojest,popit, elem ljepota…

 

  elem malo se stalo poslusala Aleksandra kako pjeva( i bogme dobro pjeva sto jest jest)

   konobari ne znaju gdje udaraju…lete ko muhe bez glave…ko kad je sve djaba pa narod duplo

   vise i duplo brze pije:)))

  elem cekam ja za jednim coskom da naidje konobar…dozivaju ga fataju za ruku a on ce ti pravo meni za sto…

 

   i bez uvoda kaze on meni odakle se znamo? ja dumam al ne mogu skontat nikako

   pa probaj vako probaj nako nista….na kraju on veli meni gdje si bio u ratu jarane?

   rekoh prva slavna…eh pa bili smo zajedno na treskavici 1994 sad sam te se sjetio…elem ne mogu da lazem da sam se i ja njega sjetio ali da mi je poznat lik  kao i uostalom pola raje u Sarajevu to ne mogu negirati…

 

 

  nakon malo suplje ide covjek i nevjerovatno koliko je natovario na tacnu…elem flasama vina.

  pive,flase soka,pola flase jack-a kaze nek se nadje pa sta god pijete(nas par u drustvu)

   eto da ne usfali….i jos rece nismo se djaba borili…sjebem se ja malo na to…kontam e druze moj eto borio si se da nosas tacnu kretenima i njihovim kuravama koje guzovace locu…

   ali me istovremeno i sve to bas onako hmm ganulo (znam pickast izraz al ja bolji ne nadjoh)

 

  ostatak noci provedoh cugajuci i ispiruci lobanju drustvu kako bi kurac vako imali pun hastal i sofru da ja nisam bio u prvoj slavnoj:)))

 

 

   elem eto nakon 15 godina od kraja rata konacno shvatih da nisam za djaba ostao i satro se borio za svoj grad…

bludnisin
Ja cjeli zivot sanjam kako odlazim uz rjeku, starim parobrodom koji vozi sol... I da nosim jednu davnu, nikad prezaljenu ljubav , tanku dugacku cigaru i par mamuza od zlata da sam Sein...

13 komentara

  1. hvala svakom covjeku koji je uspjeo zadrzati i ono malo dostojanstva…. a sve ostalo davno je postalo jedan trecerazredni kazalisni festival (namjerno ne rekoh cirkus)… samo bez nagrada i sa puno puno improvizacije, gdje nema više ni razlike u žanru…

    Saluti from Sicily

  2. “svirka uzivo, pedera u kravatama nemilice, nasmjesenih sponzorusa,crveni tepih na ulazu…guzovaca pojest,popit, elem ljepota…” hahahahahahahaha

    “…flasama vina,pive,flase soka,pola flase jack-a kaze nek se nadje pa sta god pijete”

    Vidis kako nakon jack-a sve izgleda ljepse 🙂

    Ma nek si ti nama ozivio ovaj blog

Komentariši